Nimeni on Miia ja lempinimeni on Minttu ja Mintzku, mutta vain harvat kutsuvat minua Mintzkuksi tai Mintuksi. Minulla on kuvia Galleriassa nickillä aaiimm. Muissa paikoissa nickejäni ovat: x-minttu-x aapelissa ja Kaneli^_ Demissä. :)

Asun Kankaanpäässä joka sijaitsee Länsi-Suomessa Porin ja Pomarkun lähettyvillä. Olen syntynyt Porin sairaalassa 27.9.1994 eli olen siis 14-vuotias. Asumme rivitalossa ja kämpässämme on kolme makuuhuonetta, olohuone, keittiö, vaatehuone ja vessa. Saunatilat ovat rivitalon asukkaiden yhteiset ja saunavuorot ovat keskiviikkoisin ja lauantaisin. Keskiviikkoisin saunavuoromme on klo.17.30 ja lauantaisin klo.16.00. Takapihamme on melko pieni, mutta takapihamme yhteydessä on melko suuri "kenttä" joka on rivitalon yhteinen. "Kenttä" on muuten tyhjä, mutta olemme asettaneet jättitrampoliinimme sinne. Takapihamme läheisyydessä ei mene autotietä. Etupihalla on pieni "leikkikenttä" johon kuuluu kaksi keinua, hiekkalaatikko ja taas melko suuri "kenttä". Myös etupihamme läheisyydessä ei mene autotietä. Asumme todella lähellä sähkölaitosta joten meillä ei ole usein sähkökatkoja. :)

Perheeseeni kuuluu kaksi isosiskoa, äiti, isä ja koira. Koiramme nimi on Tessa ja hän on yli 6-vuotias (en muista). Tessa on puoliksi Labradorinnoutaja ja toisesta puolesta ei ole tietoa. Nuorempi siskoistani on Teija ja hän on 17-vuotias. Hän käy parhaillaan autokoulua ja opiskelee Porissa. Vanhempi siskoistani on Jenita ja hän on 19-vuotias. Hän opiskeli aiemmin myös Porissa, mutta vaihtoi sitten Kankaanpään ammattikouluun. :)

En harrasta juuri mitään. Olen usein koneella ja joskus myös pihalla kavereiden kanssa. Netissä käyn useimmiten galleriassa, demissä, telkussa, iltalehden sivuilla ja aapelissa. Käyn harvoin koiramme kanssa lenkillä, koska en jaksa liikkua koneelta minnekkään. :)

Lempimusiikkiani on räppi, ja iskelmä. Räppimakuuni kuuluu esim. Mc Mane, Cheek, Proyo ja muita suomalaisia räppäreitä (kyllä amerikkalainenkin räppi sopii). Iskelmämakuuni kuuluu enimmäkseen Yölintu. :)

Koulu menee tällä hetkellä ihan hyvin. Joskus tulee kutosia ja joskus ysejä ja kymppejä. Lempiaineitani koulussa on matematiikka ja ruotsi. Inhokkiaineitani en jaksa edes luetella. Parhaita numeroita saan matematiikassa ja huonoimpia numeroita saan englannissa ja uskonnossa. :)

Omistan melko useita kavereita, mutta hyviä ystäviä minulla on vain kaksi. Minulla on vain yksi nettikaveri jonka olen nähnyt oikeassa elämässä kerran. :)

Siinä nyt vähän minusta. :)

En tiedä tuliko liian pitkä tai liian lyhyt, mutta lukekaa jos jaksatte ja jos kiinnostaa. :)